Agent Barbie; med rätt att skratta - Baking and laundury

Happ alla små...

Igår städade jag, dammade lite och lade på juldukar och tog fram de lilla pynt jag hade..:)...
Men mysigt blev de ju iaf..med nya gardiner o allt...

image53

image54
Ser ni att jag fått upp lite på väggarna äntligen..;)

image55
Det kanske inte ser så mysigt ut..men det är det..iaf IRL...;)


Imorse så tände jag faktiskt det första ljuset i adventsljusstaken...härligt när man kan tända ljus lite hur som...vet inte hur många ljus jag har bränt upp sen jag kom hit...love it!

Idag har jag även tvättat..och bakat kardemumma kaka och knäckflarn....yummie*
Har fryst in lite, så man kan ta fram sådär oförhappandes!

ajja..ska sova nu...Pusskram

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ser mysigt ut ;D

2007-12-03 @ 18:42:26
Postat av: Mamma

Duktig du är som bakar och står i !!! Julfint i lägenheten oxå. Du hinner säkert med nån kaksort när du kommit hem oxå hi hi. Puss

2007-12-04 @ 22:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0