Agent Barbie; med rätt att skratta - gran finder

Idag for jag, pappa och syrran ut på två skotrar för att leta gran...
Jag körde i början, sen ville syrran köra och jag åkte med pappa istället...jag ville ju som inte dö i förtid kände jag..;)..
Kände mig som en jävla uggla iaf...vred på huvudet så jag fick nackspärr när vi letade efter den där "perfekta" granen.....
Efter ett tag orkade jag inte vrida på huvudet i ett kör..så då kände jag mig som en indian istället..som spanade in bland träden...en väldigt modern indian förvisso...på skoter.....!

Vi stannade till på ett ställe å pappa försvann in i buschen å hittade en gran...å jag försvann in på ett annat ställe och hittade en annan gran..så vi tog ner bägge och jämförde och MIN gran var finast...mohaha....aukturiserad gran-finder indeed! 

Sen skulle pappsen åka och vända skotern...då fick jag den briljanta iden att vi skulle gömma oss och lura farsgubben lite....det var inte så smart...för pappa körde förbi och trodde vi hade gått i förväg...så fick vi pulsa efter...inte hörde han ngt heller......haha*..
Veckans motion är förverkad

Pussla


Kommentarer
Postat av: Erika och Frida

HAHAHHHHHAHA sötnosar, men motion är ju bra iaf...;P

2007-12-23 @ 17:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0