Agent Barbie; med rätt att skratta - hollidayhe

Nu är ALLA klappar inköpta...nästan...    (har två kvar kom jag på...skit oxå...)..
jaja...får ta det sen....i typ Ösd eller ngt när jag kommit dit!

Har såå otroligt mkt packning ska ni veta....ska packa ner 13 julklappar ink. kläder, datorn och allt annat skit som ska med....gruuuuvar mig ngt så katastrofalt...

Men iaf,, jag å Maddie var i sthlm i gåår...då mötte jag den FÖRSTA KÄNDISEN JAG NÅGONSIN SETT I STHLM...hur stort är inte det?..:D..


Det var Max från svensson svensson....;)...

haha*...nu ska jag fortsätta gruva mig...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Erika

Vilken dag åker du?? =) Ohhh en kändis! :P Puss!

2007-12-16 @ 02:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0