Agent Barbie; med rätt att skratta - light up my day...

Måste bara berätta om min absolut roligaste uplevelse på ICA Flygis hitills

På flygis står en uppstoppad ren..av vilken anledning har jag inte listat ut än...de kanske tycker det är mysigt med loppätna horn-djur....

men iaf...

Jag står i godan ro och plockar på mig grönsaker när en liten flicka säger till sin pappa;
Flickan -
Guuuullig
Flickan - Titta vilken guuullig
Pappan tittar sig omkring och upptäcker renen - Menar du renen?
Flickan - jaaa
Pappan - .......Den är DÖD!
Flickan -
står kvar gapande

Faaan vad jag garvade, så himla härligt...jag var glad resten av dagen och gick runt och skrattade för mig själv...

Go Pappa!...
You made my day!..:D


image56



Dagens citat oxå då....(har nada att göra med renen)
Ge oss kraft att förändra det vi kan, tålamod att acceptera det vi inte kan förändra och vishet att se skillnaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0