Agent Barbie; med rätt att skratta - Moonlight

Det är sådana här stjärnklara och fullmåne nätter som man önskar att man kunde sova utomhus...bara ta en sovsäck och lägga sig på täckten bakom huset..eller kanske på taket till en av hundkojorna! En vacker natt ska jag göra det säger jag bara!

Ligga och stirra ut i allt och ingenting....så vackert så det är inte klokt!
Det kunde lika gärna har varit morgon nu, så ljust är det!

Blir lite nere av att vara inne när det är så fint ute faktiskt...vill ta på mig kläder och gå ut och lägga mig i en snödriva...o sen titta......fast jag tror mina föräldrar skulle bli lite fundersamma vad som är på G om jag klär på mig och försvinner ut klockan halv ett på natten....

Man blir så himla..hjaa filosofisk och tänkande sent på kvällarna...man börjar fundera sådär djupt...livets mening, vart slutar allt, ödet osv..:P

Det känns skönt att jag har kommit på min "livets mening" iaf...eller hur Ullis..;)

image59

Sen måste jag bara reagera på att de visar exorcisten på tv ikväll...vad för stämningskänsla vill de få fram av detta?..."God Jul, nu ska vi driva djävlarna ur er alla!"....
Kul Jul...skräck och jul går inte ihop riktigt!!!
Fram med "Sound of music" istället!!!

Kommentarer
Postat av: Eric

Härligt med natt filosofi! ;)
På med kläderna och lägg dig i en snödriva! annars ångrar du att du inte gjorde det! :)

2007-12-23 @ 10:46:44
Postat av: Ullis

haha, där ser man. man bläddrar igenom din lilla blogg och finner sitt såkallade "Namn" . ;P Visserligen bara du som kallar mig för det men =) jaaa, det är braaaaa..hjälp mig hitta min

2008-01-10 @ 19:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0