Agent Barbie; med rätt att skratta - Från det ena till det andra..

Var ute och dansade my behind off med mina tre musketörer Sofie, Aralia och Madde och Kajsa å Jennie igår...sen var det ju såklart en massa roliga typer omkring från reseledare osv...:D..(speciellt en som jag spanar lite extra på..;))

Vi var ute tills klockan blev tre och stället stängde..så då knatade jag hem...tackolov att jag bor nära..;)..var faktiskt lite snö i luften...
Gick hem och duschade, åt ett päron och läste några sidor i min book, var oförklarligt pigg...fast klockan närmade sig 4.....
Hade en rolig sms konversation med Sofie där på nattkröken...tydligen tittade hon på ett ovanligt inspirerande avsnitt av Ricki Lake.,.om det nu existerar ett sådant...;)

Gick och la mig men ångrade mig efter 10 minuter eftersom jag var så himla hungrig...så då gick jag upp och åt en macka istället, så jag skulle klara natten utan att kola av!...

image45
Inte från gårdagen dock, utan från kryssningen..Aralia, Madde och Jag....som ni kanske ser..;)

Idag har jag noterat ett viktig sak också...att det är heeeelt omöjligt att uttala ordet eftergymnasiala studier när man bara har sovit i 5 timmar...

Hade ställt min väckarklocka på 9.30 av den enkla anledningen att en gubbe från stipendiatfonden skulle ringa och berätta varför jag inte fick mitt stipendium...just de orden skulle jag säga många gånger...och alla gånger sa jag fel....jag imponerade säkert på han!...oÔ.
....säger bara det..skills that kills...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0