Agent Barbie; med rätt att skratta - Kronisk otur

Trodde mina vänner skulle komma till mig idag från Jämtland!
Gjorde mig klar för att åka in till Sthlm med bussen, så jag skickar ett sms till Lin och frågar var de är ngnstans..till min oerhörda förvåning svarar hon .."hemma"....
Inte vad jag hade väntat mig precis...:P

Då har Malin glömt att informera mig om att de ska komma på Måndag istället..;)...
tur jag inte hann sätta mig på bussen och åka in iaf..:D..
Ingen skada skedd...;)...

Men om Malin är gängets virrpanna så är jag defenitivt gängets klant
!...Fixade mat åså...hade tagit ur glasformen ur ugnen..men efter en stund så tänkte jag sätta in den igen...så att den höll sig varm en stund till....TROR NI INTE ATT JAG GRABBAR TAG I FORMHEL*ETE MED BARA HÄNDERNA...så ja..med huvudet under armen kan det ju inte gå annat än illa...är huvudet dumt får kroppen lida!...

Mina fingrar svider!....*Pussa på dem*...

image48

Kommentarer
Postat av: Emz

Att vara virrpannig och klantig är ju fina egenskaper också:)

2007-11-12 @ 22:05:27
Postat av: Anonym

Att vara virrpannig och klantig är ju fina egenskaper också:)

2007-11-12 @ 22:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0