Agent Barbie; med rätt att skratta - Sentimental

Känner att jag har varit himla gråtmild hela kvällen!
Jag grinade åt Ugly Betty
Jag grinade åt Desperate Housewifes
och slutligen så grinade jag åt sista avsnittet av sex and the city....

....allt det här och kapten röd är inte ens på besök....vad är detta?!

Har ältat en sak i flera dagar nu, sånt som man bara drar ner sig själv med och fortsätter jag kommer jag sluta som ett träsktroll!
Men efter samtal med Micaela så kändes det bättre och efter slutrepliken i Sex and the city av Carrie Bradshaw, så blev det som pricken över i:et.

Man kan ha många olika förhållanden, men det absolut viktigaste förhållandet man har, är det man har med sig själv och att man älskar och trivs med personen man är!  (något sådan sa hon)...

Man blir på så bra humör...eller ngt...det känns bättre iaf så jag kan släppa det här ämnet för några dagar framöver innan det börjar om igen..;)
TRagiskt värre ha!?..:P

Hedrar minnet av Flammorna i sex and the city och ser med glädje fram emot den kommande filmen!

image42


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0