Partyy..

Igår blev det oplanerat party minsann..:D
T
änkte ta det lugnt, men att kanske gå ner en sväng på trägårn och kika lite...
det blev ingen gård alls,...jag, Sofie och Kajsa var hemma hos mig och drack lite vin och klädde upp oss lite innan vi gick in på Mobergs...vi går ju in gratis på fredagar pga att vi är kårmedlemmar här på campus!

Precis innan David gick hemifrån då på kvällen skyndade jag mig att betala in kåravgiften så jag skulle kunna gå in gratis lixom..:P...sneaky!

Det var studio 54 tema...så bartendrarna var klädda i antingen väst och fluga eller bar överkropp och fluga...me likey..;)...så det var glitter å glamour...jag hade min "lilla svarta"..:P...loveli*....

Det var jätte roligt att vara ute med dessa flicks, träffade även Jennifer och hennes vänner där inne...
Så det hoppas jag att vi gör om..:P

Blev ju även träffad av vimmelkameran pinsamt nog..lägger upp dem här..så ni får se..bered er på skräck!
FATTAR INTE ATT JAG LYCKAS BLUNDA PÅ TYP VARENDA BILD!

image32


Sov till hela halv två då idag (lördag)...
fattar det inte..har typ aldrig sovit så länge ngn gång!
Piggt och raskt så började jag städa lägenheten då, dammsuga, torka golven och DISKA mitt DISKBERG...det är nog den högen som har låtit och morrat de senaste nätterna...vilken sekund som helst hade den säkert börja leva och ätit mig levande...diskhögar är läskiga!....dessutom är de väldigt jobbiga!

Sen idag Lördag så skulle de andra tjejerna ut..så det var förfest hos Aralia....
Kristin, Jag, Aralia, Madde, Elma och geanina...blandade åldrar mellan 19 och 32..:)
.jag som inte är 20 kommer ju inte in på krogen...så jag förfestade med mitt te och cappucini..;)..sen drog de vidare till Mobergs och jag fortsatte till min privata lounge och festar nu vidare...not!...nu ska det bli skönt att sova!

Ska lägga upp lite bilder snart på alla vännerna här nere!..:)

Pussla å kramsla

Kommentarer
Postat av: mammi

Det ser ut som du satt eld på en...tupp...gör man så där du är nu ??

2007-10-15 @ 23:04:19
Postat av: Erika

Hej snygging! Härlig bild det där! =) Hoppas allt är bra!? Ses förhoppningsvis snart då! :D PUSS

2007-10-21 @ 22:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0