water on the floor..

Jag förstår det inte...det är alltid mer vatten på mig eller på golvet efter jag har diskat...ser ut som ett sjöslag av värsta sorten..:P

Sen har jag haft en knastrande potatis idag..
det var lite skrämmande faktiskt....ska potatisar knastra?

Jag ska hälsa till LISA också..;)....
och förlåt för att jag ännu en gång har skrivit om så oviktiga saker..:P..men kom igen....den knastrande potatisen kan mycket väl bli en världssensation..;)


Nu ska jag pluuuggga...uppdaterar mer sedan!

Pusskram

Kommentarer
Postat av: Liza

haha!!Heej tovis

2007-10-08 @ 21:48:12
Postat av: Emma

Du kanske ar som jag, maste ha ett forklade for pa nagot satt blir det alltid en vattenkaskad som hamnar precis vid gylfen pa jeansen coh det ar inte sa snyggt... vet inte hur jag bar mig at.
Kram

2007-10-11 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0