Ahoa...

Jess...
Igår hade vi verkligen en hurtig dag..satt väl inne och pluggade lite på förmiddagen osv..sen tog jag och Micaela ett varv runt 2.5 km elljusspåret...efter det så gick vi ner på affären och släpade kassar uppför backen igen!
På eftermiddagen åkte vi ner några stycken till friskis och svettis palatset...där vi hoppades kunna joina ett dansaerobics pass....tyvärr fanns det bara tre platser kvar..vi var 4 stycken..:S..
Så jag och stackars Micaela fick cykla hem igen..och tog ett andra varv på 2.5 km spåret..:P
Därefter var det Veronica Mars på TV...
började även titta på Blade 2..men gav upp efter ett tag..för annars skulle inte jag kunna sova..:D

Har också funderat väldigt mycket över killfattigheten på det här stället..de enda snyggon jag har sett har ju lixom suttit i en bil..påväg BORT härifrån..:S...

Har verkligen fastnat för musiken från dirty dancing 2...salsa all day long!...
Nu ska jag väl göra klart mitt plugg så jag kan åka ner på stan och köpa ipren på apoteket...de hade inte ipren på ica..vilken besvikelse!!

Sen har Fröken Frida sagt att de kanske kommer och hälsar på mig imorgon...hon och kära moster...mina extra syster och min extra mamma..:D..*hoppas*

See ya later!

Kommentarer
Postat av: Erika

Jag saknar dig!! Hoppas du får lite besök ihelgen då=) Avundsjuk ju:P Jag funderar iaf på å åka hem första helgen i oktober. Har du inget speciellt för dig skulle det va kul om
du oxå kunde komma! =) Puss!!

2007-09-07 @ 18:48:17
Postat av: Frida

hihi det hoppas jag med, mor i stugan har lite svårt att bestämma sig tror jag, hon har så mycket att göra:P PUSS å vi kanske ses<3

2007-09-07 @ 22:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0