Bloody Mary...inte bara en drink..

Drömde jätte bra drömmar inatt...
Första drömmen så kom jag som ny till ett ställe...en tjej välkomnade mig och vi skulle leka alla som var på stället där..jag och hon var de enda tjejerna..sen fanns det bara en massa hunkar överallt...(ja menar, kan det bli bättre?!) Leken gick dock ut på att slå varandra i huvudet med en planka...tur att man är tjockskallig!
Träffade en massa snyggingar iaf..!...;)
Nästa dröm
så drömde jag att mamma, pappa, elias å Agnes hade kommit tillbaka och var på campingen och skulle bo i samma stuga som förra gången..så jag sprang dit och när vi träffades var jag sååå glad, riktigt överlycklig....och så vaknar jag med ett ryck och inser att Kapten Röd har stormat lägenheten med sin springare Röda Veckan.......det måste ju vara ett tecken?..att man aldrig ska få vara riktigt glad och att det alltid lurar något djävulskap runt hörnet!
......Är så jäkla yr i huvvet oxå!

Jobbade på skolan med datorn hela dagen igår iaf...sen på eftermiddagen gick jag, Micaela och Madde till stan en sväng...jag måste dit idag igen och köpa mig ett paket med massa Ipren!!
Sen på kvällen kom Micaela över och vi tittade på She´s all that och drack thé!....


Köpte en gerbera ju också häromdagen....här ska ni få en bild på den..;):..ska nog skaffa mig en till i starkare färger!
image6

Nu måste jag plugga...så jag blir klar idag och kan vara ledig i 3 dagar utan press..;)

Saknar er alla hemma!..
Älskar er flicks!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej!
Jag behöver på min blogg hjälp med att välja outfit för dagen, kan du hjälpa mig? :)
Kram

2007-09-06 @ 10:53:09
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: Aggi

Älskar dig

2007-09-06 @ 21:51:00
Postat av: Malin

mihihiii...rolig du är! :D
till och med röda veckan blir kul när du ska berätta ;)
DU borde VERKLIGEN skaffa dig en krönika nånstans.
P.S. har aldrig längtat så här efter en barbie, ska du veta..
puss och kram

2007-09-07 @ 08:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0