Happy feet..

Jess...tur jag tog mina joggingskor ut på staden idag..annars hade jag fått fot-problem!!

Igår kväll kom min moster och min kusin på besök, de hade en massa mat och grönsaker med, så vi lagade mat och käkade tillsammans med levande ljus..myyys*
Sen tittade vi på film (gangs of new york) och åt glass och godis...för glass får man ju alltid ner eller hur mamma..;)

image16
Det ser ut som om moster har horn..men det har hon inte..,det är handtagen på garderoberna...;)

Jag och fridelii sov i sängen medans Carina slaggade i soffan...
På morgonen så var det lite rush innan vi kom ut genom dörren och gav oss iväg mot stockholm!
Det var jätte kul att vara med dem lite..men vi hittade inga roliga kläder ALLS...inget intressant på vare sig HM, Vero Moda, JC, Zara osv...uuuurtrist sortiment!

Blev lite bättre senare på dagen då vi hittade klädaffärer som inte har samma sortiment som precis alla andra, dessutom var det rea..och det är MYYCKET bättre..länge leve rean!

Sen gick vi och åt på kungshallen, där det finns 15 olika restauranger att välja emellan!..Jag åt indiskt medans de andra två åt nachos...det var gott, men fööör svagt...har man varit i Indien så är man bortskämd med att det ska smaka lite meraa och vara lite starkare!

Sen skulle jag åka tunnelbana SJÄLV...
gudbevaremig..men till min stora förvåning gick det bra, utan stora paniska attacker..;)...tackolov att det var bra skyltat! 
Sen har jag funderat på det här med stockholmare, de är så speciella på ngt vis..de är lustiga..:9

Har nu suttit och kollat på några avsnitt av 6andthecity..Aidan och Carrie har precis gjort slut och jag haatar det!..varför kan de inte bara vara ihop..de passade ju perfekt tillsammans...nu kommer hon säkert gå tillbaka till den där sk*tstöveln Big igen....jäkla serie.....hur kan det komma sig att man blir så involverad i någon annans liv, när det inte ens händer på riktigt?!
Är det så att man själv har ett sånt tråkigt liv, eller fascineras vi av andras misslyckanden och göromål...varför kan man bara inte koncentera sig på sitt eget liv så att det blir så bra som möjligt och kanske t.o.m lika bra som det är i alla dessa serier!?

Dessutom blir jag så avundsjuk på alla snygga skor....

Mitt simkort har ju kraschat..så jag ska få ett nytt...jag hoppas bara på att jag får det hit till lägenheten så at adressen har blivit ändrad..annars tar det ju jäätte länge innan jag kan väcka min kära till liv igen..:S

Här kommer lite bilder på det jag har handlat idag, enjoy..;)

image15
(byxorna är leggings)

Nu så....Pusskram på er!

Kommentarer
Postat av: Liza

snyyyggt!! roligt med så fint besök kan ja tro;) puss på dej

2007-09-10 @ 09:21:23
Postat av: Mammi

Vad tur att du hittade hem från Stlm.Jag kan just se er bland rea hyllorna.Kolla om mitt ebrev har hittat fram den här gången.
Puss

2007-09-10 @ 22:48:41
Postat av: Erika

Gumms! Vad gör du första helgen i oktober?

2007-09-11 @ 19:06:33
Postat av: moster carina

Det var mycket trevligt att hälsa på dig i din mysiga lya! Vad gjorde det att jag inte hittade nån ny blåsa, när man i sånt trevligt sällskap runt fick flåsa! hihi Och du vet att du är mycket välkommen till ditt andra hem när du vill!! kram och god natt

2007-09-11 @ 23:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0