Miss Redhead (inte du Linn!)

For the record Anders så kan jag säga att min "jycke" alltid kommer att ligga i topp på min lista i det här fallet..oavsett om jag "absolut" träffar någon!..;)

Sen har jag inofficiellt bytt familj
(och släkte för den delen..;))....klev upp 7.15 imorse och sprang med micaela och madde....så nu har jag bytt familj och ska snart på en weekend med tillhörande släktträff ner till havet...
Ni kan hädanefter kalla mig Fröken Kräfta!
Gudars vad röd i ansiktet jag var efteråt..men det är lustigt...för jag hade nog kunnat tagit i lite mer utan att blivit helt utpumpad....men jaja..;)


Pusskram peace out!

Kommentarer
Postat av: Mams

Alltså,var ni ute och joggade före skolan..???

2007-09-18 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0