Panik....

Min J*VLA mobil är dööööd....det står "sätt i simkortet"..men f*nskapet sitter ju redan i.....Nu är jag ju typ ensam i världen här...och jag gillar inte känslan!!..jag vill ha min mobil så jag kan nå alla andra!!
Nu blev jag deppad!!

Jag som har städat hela dagen..dammsugat och torkat golven...och så blir det så här...det känns som om jag sitter på en öde ö..och kan inte ta mig ngnstans...:(


Save meee......!!

Här är lite bilder jag har tagit idag...:)

image9

Det här är utanför mitt hus...de har planterat VÄXTER..det var det värsta..men det var på tiden..såg lite trist ut förut!!

image11

Och det här mina damer och herrar är nattklubben..min mittemot granne som just i detta nu dunkar på för fullt!

image12

Jag har köpt linnen idag..:D..fina va, de är lite längre..så man kan ha dem som klänning också..jättefint med leggnings till!!

image13

Ja..det där är jag iaf..:D..svårt att ta på sig själv i spegeln sådär..;)...men visst ser jag snygg ut!...(och det tack vare att min huvud inte kom med..;))

image14

och
NEJ..jag försökte inte ta kort på mina boobs..bara på linnet och mönstret på lite närmre håll..;)

Pusskram
PS. glöm inte att rädda mig!!..DS


Kommentarer
Postat av: m

snygga linnen :)

2007-09-08 @ 10:34:12
URL: http://fashi.blogg.se
Postat av: frida

olalala vilken snygging ;)

2007-09-08 @ 12:33:55
Postat av: malin

illa med mobilen...!! :S
hoppas det fixar sig SNABBT.
men tummen upp till linnena ;D
deppa inte ihop, love. du är ju fortfarande snygg iaf ;)
PussåKram

2007-09-09 @ 16:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0