Finn ett fel...

Finn ett fel i mitt skafferi...
image110

(Om det var någon som inte gissade på plåstren så måste jag be dig att omedelbart ringa männen i vita rockar)

Storyn går såhär...var på affären och köpte plåster....några timmar senare skulle jag använda mina nya fina plåster och hittar inte de förbannade bamseplåstren någonstan där de borde ligga.....
(och ja, vem blir inte glad av att göra illa sig om man får ett sött bamseplåster på såret?)

I stundens desperation tittade jag tillochmed i kylskåpet...(till min lättnad låg de inte där iaf)

Saken var den att jag visste att jag hade hållt i dem och därför kunde jag inte ha glömt dem på affären.....

Sista utvägen...jag öppnar skafferiet...och där låg de......vad var det jag sa...efter 20 kan det bara gå utför...seniliteten verkar ju ha kommit krypande....(och kastat sig över mig som ett hungrigt troll på barr-konferens)

Godnatt....natten är gammal...and so am I...

Kommentarer
Postat av: Erika

haha! nää det är inte lätt å bli gammal... :P

2008-04-21 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0