Back to school..

Och inte är det kul...prov varje dag..lyckat värre!..

Men förstås...jag får ju samtidigt träffa alla goa människor här nere igen..:D

Min kära "hustru" Kajsa tillexempel, henne har jag saknat..:)
Kajsa i sandlådan
(som btw har funderat på att börja vänstra...det vet jag inte om jag tycker om..:P)

För att få helheten med sandlådan så lägger jag in en bild till , folk ska ju inte få tro att hon satt däri själv..:P....jag var ju naturligtvis också med och lekte!

tova leker

Så det är alltså sånt här jag har saknat med Norrtälje när jag har varit borta...inte själva skolan..;)

Toodiloo...Nu ska jag gå tillbaka till skooolan...hörs!..;)

vi två

Kommentarer
Postat av: Erika

haha söting! såg ju nästan mysigt ut där i sandlådan:P

2008-08-13 @ 18:55:44
Postat av: Anonym

HAHAHA FAN VAD JAG GARVAR! SÖT DU ÄR JÄVLA UUNGEE!!

2008-08-17 @ 23:58:11
Postat av: Agnes

..det förra var från mig med .. .__.

2008-08-17 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0