Trofé..jag?

Skulle ta en promenix i skogen idag...en runda runt spåret bara....

Travar iväg så bra och så kommer en skylt...."JAKT"...

ehhm tänker jag och sneglar ner mot mina kläder....dagen till ära är jag klädd i brunt...och mörkgrönt...
Bra..kamoflage klädd..i skogen...under jakten...jag kan ju lika gärna springa runt och härma en älg också!...

Den exakta synpunkten från min syster var: "haha, fan vad du är dålig XD"....
Kan ju erkänna att det finns en viss saning i hennes påstående...men de var väl inte så direkt att jag tänkte innan jag gick hemifrån.."Åh idag är det säkert jakt...lets wear mina mest osynliga kläder..."

Så..de resterande kilometrarna så sneglade jag runt och försökte att göra mig hörd lite här och var, lite löjligt kanske men...ett nackskott hade ju inte varit att föredragit iaf...

Men runt kom jag...och det enda jag såg var kor...(läskiga kor, men ändå)

Tror inte mitt huvud hade passat på en vägg iaf...fast vem vet...snyggaste trofén på den väggen iaf..;)


Puss!

elken

Kommentarer
Postat av: frida

nåååååååååågra minuter??!! typ 10 sekunder :(

2008-08-23 @ 20:16:43
Postat av: Agnes

hihi! du är sååå smart--

2008-08-27 @ 19:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0