Vart tog de normala drinkarna vägen??

Tack syster..har inte blitt kallad för "ungjävel" på mkt länge..var väl dags kanske..:P

Hade bara funderingar på vad som är inne att dricka till fest nuförtiden...
Här är exempel som förekommit på mina två senaste fester!

För att ingen ska bli misstänkt för ngt så har jag suddat lite..:P

Avskedsfesten..
Öl, cider...och AJAX?


JAgoerikas twowomenparty
Citruscider...och citron YES?


avskedsfesten
Innehållet i glaset är misstänkt lik flaskan med "GRUMME HAV DISKMEDEL" som fanns i köket....


Så jag menar...dagens ungdomar?...
nu duger inte ens vanlig sprit...nu jäklar ska fyllan bli "extra dryg"..

...och jag tror nog att det var nog det fyllan blev för dessa nymodiga personer...
...en lång, dryg och utdragen kväll..på dass...!!

(För känsliga personer; ingen drack ingen tvättmedlet.....tror jag)

Kommentarer
Postat av: fridus

hhöhöh

2008-08-18 @ 21:27:07
Postat av: Anonym

hm det värsta var väl att det förekom lite skumma "medel" i drinkarna :S

2008-08-19 @ 15:51:04
Postat av: Tova

Ja tänk...man vill nå en fylla med vilka medel som helst...höhöh..:P

2008-08-19 @ 16:21:34
URL: http://agentbarbie.blogg.se/
Postat av: Erika

haha knäpp du är! =)

2008-08-21 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0