Vidrigt slut i huvudet..

Det är två veckor tills IATA kursen är slut...samma sak...i 6 månader...jag...blir...gaaaalen...

Stod knappt ut i klassrummet idag...stormade ut några minuter innan vi slutade...jag tror inte att mitt head är kapabel att ta in mer för tillfället...det är fullt....

"Ur funktion"

Har även gjort ännu en upptäckt till "de konstiga drinkarna" temat
ölsoftlan
Öl och "Softlan mjukmedel"??....


Det blir bara underligare och underligare....

Fast som Kajsa sa...."du är konstig..nu ser du sprit och rengöringsmedel tillsammans bara för att du tänker på det"...
lr ngt sådant...kan stämma...förut hade jag ju inte tänkt på det alls....
Det är en konspiration...



de är ute efter mig.......(märks att jag är trött eller??)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0