Drömt..

Drömde för flera veckor sedan att jag kikade in i ett rum och såg en gammal kompis som heter Fredrik och jag typ "Hej Fredrik" vinkade, log och gick....

I natt drömde jag det igen....fast som att jag kom tillbaka till precis samma rum och de satt där igen och jag sa "Hej igen Fredrik....har du klippt dig?" (för den här ggn var han korthårig)

Det tycker jag känns helt sjukt att man kan drömma något för länge sedan och sen komma tillbaka till precis samma dröm fast som fortsättning lixom...allt såg precis likadant ut också...har vart med om att man drömmer samma saker flera ggr..men inte samma fast fortsättning...

mysko!!


Ska åka hem till skogen idag...min ryggsäck väger just nu 13 kg...ska ju ha en till rygga också..men den kommer nog bara upp i 5-6 kg..:)
 - Im strong as a gasell!!


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0