Early moornings..

Har det hänt att ni vaknat upp mycket tidigare än vad ni skulle..sådär innan klockan ringer och känner er pigga och redo att gå upp?...Ne..inte jag heller....avskyr att kliva upp tidigt verkligen..imorse var det tungt!

Fast det är lustigt, för att när man är ledig och vaknar tidigt, då kan man minsan gå upp..det är för att man vet att man egentligen inte behöver gå upp..då känner man sig duktig...

Särskilt på Jul kan jag kliva upp tidigt...jag är så att säga "som ett barn på julafton"...det är konstigt att jag inte gillar barn, jag borde ju kunna identifiera mig med dem på många sätt egentligen...det kanske är för att jag är så lik barn som jag inte gillar dem...man ser alla fel i dem som man själv har...:P

Fan..jag är ju värsta psykologen....



Hissen på vårt jobb är läskig....jag skulle in i hissen och tröck på knappen...."drrrr" lät det och den åkte inte..så jag tröck igen..."drrrr".....då hoppade jag ur...det är alltid fel på de här hissarna så jag vågade inte stå kvar.....så stod jag utanför och tröck på knappen så jag var redo att kasta mig in ifall den gjorde ett ryck och for åt det håll jag ville....

Tillslut så tittade jag på knapparna.....vilken knapp tröck jag på?..Jo..Entre knappen...och vart befann jag mig?...jo i Entren..svårt att åka till den våning man redan befinner sig på....dum dum dum jag........

Puss.

Kommentarer
Postat av: //Gren

Ja du det är inte lätt...Kan ju medela att det kan hända....och har hänt den bäste...

2008-12-03 @ 01:06:52
Postat av: //Gren

den bästa som inte kan stava till meddela....

2008-12-03 @ 01:07:49
Postat av: Agnes

Kan ju bara säga att jag blir mobbad på skolan när jag säger "tröck"

:(

2008-12-05 @ 17:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0