Skoooter...

Nu när jag är hemma i snön så åker vi såklart mycket skoter...

Vi har en halvny polaris som jag och min bror åkte på idag....man kan ju tro att det är jag den äldsta på 20 år som ska vara ansvarsfull och vuxen medans min 16 årige bror ska använda lilltån att tänka med....iof så gör han nog det ganska ofta också....han är så söt och snäll bror min när han inte driver mig fullständigt till vansinne!!

Men iaf,...sitter vi där och åker och när han kör och börjar gasa börjar jag vråla i örat på honom.."wiiiieeeee meeeer.....yääääy"......
och så fort jag sätter mig vid spakarna börjar han vråla "Tooooovaaaaa, ta det luuungt...sakta neeer......"....TA DET LUGNT"...

Som jag ser det så stämmer situationen inte riktigt...borde det inte vara tvärtom...
...eller kör jag som en fullständig idiot helt enkel??...


Tuff-Shit...

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexander

Jag kommer aldrig åka skoter med dig!!! :-)

2008-12-21 @ 22:48:42
URL: http://www.crafty.se
Postat av: Anonym

hahahaahah stoooooova

2008-12-21 @ 23:34:33
Postat av: Erika

jag vill åka med dig! :D

2008-12-22 @ 12:48:07
Postat av: Kajsa

Darling, visa den sidan av dig sjalv hemma i norrtalje ocksa! Vill se den...;) Saknar dig iaf, skont att hora att du har det bra. Pussas

2008-12-24 @ 12:34:11
Postat av: Bride

Toooooova! Tycker det låter som att vi måste ta en skotertur tillsammans...haha=) Vinden i håret, snö överallt..och wiiiiiie, så åker man fort som bara den! ;)

Puuuuss

2008-12-24 @ 16:59:49
URL: http://www.bridepersson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0