The vaktmäster..

Ni vet han som jag gjorde bort mig inför?

Mötte en karl i fika rummet när jag valde thé, och han typ, "vad gillar du för théer då?"..och jag typ.."inte de här iaf, "...det visade sig att han var vaktis som köpte in skiten...pinsamt!...och jag typ "ehhhhm....jag gillar ört teér...köp det!!...hejdå!"

Iaf...Om blickar kunde bränna hål i material skulle jag ha hål lite varstans, för jag tror inte att han gillar mig riktigt (så otippat)...men vet ni vad....ÖRT THÉ DET FINNS DET BANNE MIG I ÖVERFLÖD NUMERA!!

Så jag struntar fullständigt i om han borrar hål i min nacke när jag går förbi...
..för gjorde som jag sa...det gjorde han ju..^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer bra teer åt folket!

2008-12-17 @ 14:36:38
URL: http://www.crafty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0