Agent Barbie; med rätt att skratta - Alla <3:ans damn day?

Dags att leka bitterfitta!


Alla hjärtans dag..dagen då singlarna blir ännu ensammare och de osinglade människorna har något att skryta med inför alla andra "jag har nåt som inte du har...yada yada bla bla fnitter fnitter"

Chokladtillverkarna har tagit fram speciellt sliskiga askar med tillhörande sliskigt innehåll samt hittat på någon sliskig reklam för att kunna sälja skiten till alla sliskiga par som finns...

Gulliga nallar sprids för vinden med sockrigt söta meddelanden på den smygfeta lilla magen och landar hos folks respektive och på radion går det knappt att få fram något annat än låtar som "10tusen röda trosor ska jag skänka dig" (eller ska det vara rosor?:9), "bra vibrationer" och "han är med mig nu"...

Jess..jag tror på kärleken....oÔ...(verkligen....absolut...totally...ofta....)
tror bara inte att den ska komma eller bli bättre som ett brev på posten bara för att alla affärer och tillverkare klär in sig i rött och kräks hjärtan till höger och vänster!...


Troligen kommer mitt aggressiva sätt mot alla-hjärtans-jävla-dag försvinna när jag blir osingel...
(om det nu någonsin kommer att hända..)


Är iaf tacksam att jag har mina vänner...
Ni är bästast och har jag bara er behöver jag banne mig inte känna mig fullt så osingel!

Kärlek till la familia också...


image67Bite me!

Bitterfitta, over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0