Agent Barbie; med rätt att skratta - Pongo?

Kajsa fixade häftig rockfrisyr på mig igår när vi skulle ut...
värsta rockbruden typ..:P

Vet inte hur mkt hon sprejade i dock...
För när jag kom hem så var jag rock...och sen tog jag ur hårnålarna..
......och som andré skulle säga..."det hände en grej....."

Jag platsade lixom inte längre bland rockeliten....
min frisyr blev istället den där standard frisyren som alla elaka häxor i disneyfilmerna har...
 dvs jag såg ut som Cruella de vil...
(..när hon hade en dålig hårdag, och då är det fan illa)

:D...

Kvällen igår var iaf galet rolig!
Bra Musik + Bästast folk + Bra stämning = Svettigt och jävligt roligt


(Det dumma är att min hals och mina ears har börjat krångla igen...jävla förkylning!)

Puss på er!

image68

Jag hade ju också svartvitt på mig...så likheten är slående...:P



Kommentarer
Postat av: Erika

oh få se bild! :D

2008-02-17 @ 14:14:05
Postat av: //Gren

håller med förgående talare

2008-02-18 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0