Agent Barbie; med rätt att skratta - Scoooby doee

Då var det konstaterat; Barbies är farliga...
iaf vad vi har sett på scooby doo alldeles nyss..:P

Vi åkte till Sthlm idag för vi skulle hämta en bil...
Så Robban körde, kajsa satt fram, jag i mitten bak och anders och andré på varsin sida av mig...
trångt men varmt och skönt..när vi klev ur sen så frös jag ngt så fruktansvärt..:9

Sen åkade vi till Barkaby IKEA...hittade såklart ngt att köpa...som alltid...
typ..diskborstar, ett datorskydd och två små krukväxter...
Spännande..:P

Sagt på IKEA av Anders:
"titta, det ser ju ut som en sån där....fiskepinne"....mehehe


Gudars vad trött jag är....Alla <3dag igår..det var det ju ingen som missade antar jag...
Det blev en helt okej dag iaf tackvare alla poolers både här på campus och såna som skickar söta sms hemifrån..:D...
Sen kom ju reseledarna hem från Egypten oxå..sweet!

Hade ngt spännande att gnälla om också..men de har jag glömt nu..:P....

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0