Do you want me to kill you?

Syftar på de personer som av någon anledning finner det bekvämt att stå
 utanför min dörr och snacka...mellan 1 och 4 någon gång mitt i natten...
krogkväll, javisst, bara de inte som sagt fastnar utanför min dörr...!!

Låg och funderade ut en ack sådan ondskefull plan...
Tänkte smyga mig upp ur sängen..
 Sedan svepa upp ytterdörren så hårt jag bara kunde
 och hoppas på att jag träffade så många som möjligt!

Hann dock inte sätta planen i verk eftersom min svekfulla kropp
inte orkade kliva upp innnan jag somnade om igen!

Sen förstår jag verkligen inte hur folk orkar vara så himla morgonpigga...
kl. 10 började de hojta i korridoren igen...
och jag började slipa på onda planer igen...
men somnade naturligtvis om innan jag hann göra mkt annat!
Vaknade igen halv 1....
skulle kunna sova dygnet runt tror jag...!!

image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0