Salty tears on my pillow...oh sry..someone elses pillow..

Pratade med mamma igår..
Det hon hade att säga gjorde mig inte alls särskilt glad

Vi har 6 hundar, varav 4 tillhör mina personliga favoriter och jag äger två av dem...

Nu ska vi ta bort en av mina hundar pga ålderdom & sjukdom, och de två andra av tre kvarvarande ska vi kanske ge bort...den sista som är kvar är min egen...
Jag sa såklart stenNEJ...men det hjälpte tydligen inte eftersom jag inte bor hemma vilket tog bort min rösträtt....(och det gillar jag inte alls)

Så då låg ja o tänkte på det där igår kväll och va tvungen att lipa lite!...:9
Det är ju mina Pälsklingar jue..:(
Nåja..min nästäppa försvann ju iochmed gråten..så allt ont har ngt gott med sig!
Sov inte hemma heller, utan hos en släkting jag hälsade på...så därför var det ngn annans kudde jag dränkte..;)

Puss!

image75
Pälsklingar!

Kommentarer
Postat av: //Gren

Men, men...men.... det måste ju vara på gränsen till brottsligt. Du har min röst. Dock skulle jag tro att den i sammanhanget ä'r betydligt mindre värd än din och inte sp hjälpsam...

2008-03-02 @ 18:08:39
Postat av: Erika

gumman!

2008-03-02 @ 19:09:25
Postat av: Agnes.

och du tror att vi är helt jävla glada att låna ut dom då!?

2008-03-02 @ 23:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0