tattigt..

Idag är det 8 grader varmt och molnigt...
för den som ville veta de..!

Av den här meningen så kan ni ju förstå hur upptagen jag är av att jobba i skrivandets stund...(inte så upptagen nej)
fast det hade ni väl gissat iaf..eftersom jag faktiskt överhuvudtaget skriver blogg....:P

Tja..det mest spännande som har hänt hitills idag är väl att jag har blödit näsblod och stört André via msn när han jobbade med ngt matematiskt o klurigt (som jag inte ens kom ihåg vad det var) i skolan....

*******

På bussen in till Sthlm satt jag och Kajsan o hostade i kapp ett tag medans alla andra i bussen satt knäpptysta och funderade så de knakade på om de skulle byta buss innan de själva blev smittade...
Sen när vi blev tysta..så började alla hypokondrier i bussen att hosta...
.....en efter en...
(Yippiekaiey motherfuckers...mohahah)

******

Nu sitter jag och pumpar öronen fulla med dance och trance musik...
Börjar känna mig smått hjärntvättad av beatet nu efter ca 3 timmar
*dunkdunkdunkdunk*
Får sån lust att ställa mig upp och shake runt lite...
Tror inte det skulle uppskattas...:P

Allt för att inte somna...

Puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0