Agent Barbie; med rätt att skratta - Praktik, katter o bajsmonster

Första praktik dagen idag, det var spännande och jag tror att det blir en bra praktik det här!
Skulle hämta broschyrer på strandvägen och på kungsgatan...jag HITTADE...åkte bussar o tunnelbana och stökade på...banne mig vad stolt jag var sen..;)


På bussen på väg hem fanns det en kattjäkel med...den jamade koonstant från Stockholm till Norrtälje...hade ett par ideér om vad som skulle hända med tingesten....tänkte slänga mig fram och kasta ut f*anskapet när bussen stannade vid hållplatserna...alternativ kasta ut den i farten!

Men inte slutar det här...

Kattkräket väckte bajsmonstret till liv (en sån där bebis alltså) som också började skrika, samtidigt som världens mest irriterande mobilsignal började ringa...kände mig väldigt utsatt där ett tag.....Sen börjar morsan till bebisen med gäll röst säga "jaaa, mjauar katten?....mjau, bla bla,  mjau, mjau...yada.,..yada....mjauar katten?"...

Ja inte f*n skällde den i alla fall!

Märks att jag var trött på vägen hem?...;)

Har spelat biljard nu iaf....jag vann mot Kajsa en gång på riktig biljard och jag vann en gång på sån där "killerbiljard" mot alla.....stolt över mina insatser....
(de insatser jag inte nämner är alldeles för pinsamma, gud så dålig jag är!)

;)

PussKram

Kommentarer
Postat av: Erika

Haha!! Kan tänka mig när du sitter där.. :P Idag på tåget gick en hel skolklass på min vagn..!!! Det va riktigt hemskt.. ja som sov så bra! :P puss

2008-01-30 @ 17:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0