Agent Barbie; med rätt att skratta - Smoking aces

Hahaha*..jag och Annika kom fram till vad vi skulle bli när vi blir stora...;).
Hon ska bli general direktör och jag ska bli Överste inom armén...pratade med gren om det å han tvivlade lite på min förmåga...så han typ..."vad gör du om de inte lyder"...så jag svarade..."övar prickskytte"...
.....................det får man väl?..;)

Ska upp och jobba imorgon....upp halv 6
.....döööööden!...


Funderade på det där med alla förhoppningar man har om saker och ting, drömmar eller bara sånt som man verkligen hoppas på ska hända liksom..men ofta så blir det ju aldrig som man har tänkt sig eller det man hade hoppats på.....såå.....
Har man aldrig förhoppningar om något, så blir man ju aldrig besviken

Ska pröva det!!


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0