..and the winner is..

Jag fick med mig André o Anders till Ica igår kväll då jag var tvungen att shoppa lite till tacotårtan vi skulle käka..
Som André sa, "har du någonsin passat två små killar.."
"nää men två småsyskon" svarar jag...
"Då vet du precis hur den här turen tillkommer bli..."

å ja...de var som två tjuriga småkillar som var sura för att de blev medtvingade till tandläkaren en regning dag...
Tur man är van..;)...

...och tur att jag tycker om dem i alla fall....;)

*****

Sen när tacotårtan var slut kom Kajsa å robban och vi spelade kort...först plump och sen ngn version av poker (som jag inte vet vad det heter, jag och farmor kallade det för "kul" iaf).
Blev lite vin inblandat också...te för min del!

JAG VANN PLUMPEN ....och André vann Pokern...och jag kom sist på pokern!...Men eftersom man säger "second place is the first loser"..så är jag alltså den sista som är en förlorare...eller?

Fy fan va bra vi är..."the non-smoker team".....:P


halv 4 åker vi till Skavsta...och sedan vidare mot England!..yjohooo*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0