Hälsan själv

Har varit ute och gått i två timmar idag...kände mig hemskt hurtig!

Jag och en massa människor gick förbi en trägård där det hade växt fram en massa blommor...
Åh tänker jag å tittar lite extra, vårtecken lixom...tyvärr var det ju bara jag och en gammal tant med basker som tittade en massa extra....vad gör det då mig till?..:P

*****

Kom sen på att jag är skadad från min barndom..
pappa älskar att åka omkring i bilen och titta på hus och deras trägårdar...och nu har jag blitt precis likadan!

Kollar in fina hus, hur de ser ut, hur omgivningen ser ut...klankar ner på deras risiga tomter och gör en checklista på hur min tomt inte ska se ut och hur mitt hus en gång ska se ut....illa!
Fast det är himla kul..:D...
Hus är roligt!...blir jag någonsin mäklare ska det vara mitt motto!

Tur man é lättroad!

*****

Har nu tittat på Zoolander med André och Anders...
Alltid lika trevligt att umgås med the knasbolls....
...även om den ena är lite galnare än den andra..
;)

(Fast jag kanske inte är den rätta att döma i saken..MOHAHAHA*...typ)

image78
The blue steel look!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0