Evening..

Haft en rätt intressant kväll ändå...mys hemma...ett lite strange men trevligt telefon samtal med en lullig östermalmare jag inte vet vem det är..och diskuterat barnafödsel med Kajsa...

Gick iväg på festen i 5:ans källare, massa trevligt folk..men det kändes som om jag inte klarade av att vara kvar lixom...som att jag skulle behöva gå och gräva ner mig under en sten eller något...meen jag gick hem istället!..

Kajsa har kommit på en lysande teori om att när man skaffar barn så behöver man inte festa...för då är barnet själva festen.....yeah right...kom på det rakt motsatta till fest så ställer jag mig på eran sida....få se nu...
fest...begravning....
fest.....vissnad
fest...förtvinad....

finns huuur många motsatser som helst...och jag är med på dem alla...tyvärr Kajsa..i det här så står vi i skilda läger..;)

Och tillsist, man får vara glad för det lilla -  "jag tror Skärtorsdagen ligger på en torsdag i år......"
(quote Linn)

Puss

Kommentarer
Postat av: lintan

mahaha, men vi har ju redan kommit fram till att du kommer vara först ut med barnafödandet, så det är bara att börja förbereda sig för tha big party! ;) och för att göra allt mer fantastisk så har jag hört att långfredagen infaller på en fredag i år.. :P

2008-11-08 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0