Fattigt..

Nu är det riktigt fattigt på penga-fronten...
Gick ner till flygis och skulle handla lite så jag tog med pant också...

Jag hade inte ens råd med mjuktbröd..så jag fick ta hårdbröd istället...najs!

Så här står jag och pantar....och så skänker jag de stackars slantarna till RÖDA KORSET....
wtf?
...jag är ju fan ett röda kors my self just nu,,,,alla pengar som strömmar in till rädda barnen och röda korset borde gå till mig oavkortat...jag är ett barn som behöver räddas....jag är fattig...

Men som Rasmus sa.,..genom att jag skänkte till röda korset så kommer jag ju iaf hamna i himlen när jag svälter ihjäl....

Alltid något att se fram emot...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0