Star Worse...

Lite haalvsjuk jaah...

Blev nyss kallad "sämst" för att jag inte sett hela star wars serien...äh..sett några lixom, vad är de att hetsa upp sig över?..de springer runt och slår på varandra med röd/grön färgade pinnar...och får normala folk ute i världen att köpa egna röd/grön färgade pinnar för att slåss med varandra...verkar lite ologiskt tycker jag...

Desutom tror jag att Darth Vader är han som ringer alla som får såna där läskiga samtal där det bara är någon som andas i luren....han är i allra högsta grad misstänkt...

En annan ologisk sak med de filmerna är att de gav ut dem i fel ordning...jag kan tänka mig vilket ramaskri det blev när de upptäckte att någon idiot blandat ihop de olika manusen och att de börjat filma på helt fel del.....vilken tur att någon annan idiot kunde vända olyckan till att se ut som om det skulle vara så och tjäna ännu mera pengar på dess "orginalitet"...gud bevare idioterna...hur skulle det annars ha sett ut...?

(såhär skulle det ha sett ut: star wars skulle ha blitt en flopp, bolaget skulle ha gått så mkt back att de gick i kk och Harrison Ford aka "Han Solo" skulle fått byta karriärsbana till korvgubbe...tänk vad en och annan idiot kan ändra ödets gång)

Nu ska jag titta på något vettigt....typ en disney-film eller ngt...;)..

Puss

Kommentarer
Postat av: frida

haaaaaaaaaaaaaaaaatar star wars!!!! så jävla dåliga å framför allt tråååkiga filmer!

2008-11-14 @ 22:25:25
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 22:30:25
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Erika

haha! martin blir galen om han läser detta:P jag såg lejonkungen i onsdags!! Världens bästa ju! :D

2008-11-14 @ 23:22:19
Postat av: Bea

2008-11-15 @ 02:53:53
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0