Heathan..

Tittade på Ned Kelly idag...och började fundera på vilken jävla slöseri det var att Heath Ledger sällade sig till stjärnorna i himlen..he is...eller was a fucking genius...
Dessutom visste hans föräldrar vad de gjorde när de döpte honom till Heath....het indeed!




Nu har jag fått hjälp också av min kära mor att komma på ett namn på mina smycken..eller vad själva "varumärket" ska heta...eller vad man ska säga..:P...men det tänker jag inte säga än...
Men när jag fått allt klart för mig ska jag börja lägga upp lite bilder på vad jag har gjort tänkte ja...:)




Ska avsluta med ett sms jag fick av min kära vän Linn en lördagkväll som jag tyckte var klockrent:...
"Vad menar du? Jag är full, jag fattar ingenting" - hihi

Puss

Kommentarer
Postat av: JIM GAYBLOGG

För min del blir det att packa som ett psyk hela veckan. :D

2008-11-17 @ 00:47:32
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: JIMS GAYBLOGG

Det blir en flytt närmare stan. :P

2008-11-17 @ 14:02:04
URL: http://pinkpoo.blogg.se/
Postat av: Lintan

heathan is missed, hur full jag än är :*

2008-11-23 @ 16:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0