Kill me softly..

Först tack mamma för pengarna som du satt in till mig så jag slapp svälta i helgen...



Nu är det helg..såg fram emot den..men nu känns det mest som om luften har gått ur mig...

Vad ska man göra när man inte vet vad man ska göra lixom..?

Det känns lite som om allt krackelerar lite i taget..
 
Ett andetag åt gången...



If I touch a burning candle I can feel no pain
If you cut me with a knife it's still the same
And I know her heart is beating
And I know that I am dead
Yet the pain here that I feel
Try and tell me it's not real
For it seems that I still have a tear to shed

/Corpse Bride - the future me?



Nej Nu måste jag ta tag i något..laga mat kanske...eller duscha...
ja..det ska jag banne mig göra..wash my life away!

Ne...nu ska jag fortsätta vara positiv...YOU CAN DO IT!

Puss

Kommentarer
Postat av: Alexander M J

You can do it

2008-11-21 @ 20:42:05
URL: http://www.crafty.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0