Klantarsel..

Idag börjar jag klockan 8.00...nere vid the/kaffe automaten står det redan en gubbe som pysslar på med sin kopp, så kommer jag och ställer mig i kö och tar en thé-påse lixom...

så säger han: Vad gillar du för theér då?..
Jag typ: Inte dom här iaf....
Han: ...det är nämligen jag som köper in thét och brukar köpa lite olika...
Jag:......hrrrm...jag dricker mest ört-thé....ehm..köp sånt...!.....?.....heeejdå!

Pinsamt eller?..stackars gubbe...nu krossade jag hans thé drömmar...

Puss


Kommentarer
Postat av: frida

HAHAHAH gumman

2008-11-06 @ 23:16:51
Postat av: lintan

mahaha! :D heja tova! mer the åt folket! :P

2008-11-07 @ 05:44:35
Postat av: Agnes

hah! nu hatar han dig och alla som gillar örtthe och köper bara massa lipton-lemon!

2008-11-08 @ 23:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0