Med den första snön kommer lyckan...

Dagen då snön kom hade jag varit på praktiken..vägen man går hem tar väl ca 10 minuter...men den dagen tog det minst 20...jag hade så mycket annat för mig än att koncentrera mig på att gå...

Jag fångade snöflingor med tungan och gjorde snöbollar som jag kastade på allt i min väg...gick och skrattade för mig själv..jag kände mig så glad!





Sen igår när jag vaknade så hade det snöat runt 1 dm..så jag klädde på mig och gick ut...och bestämde mig för att göra årets första snöängel...så jag letar upp en bra spot brevid 9:an och kastar mig ner på backen och börjar veva med armar och ben..

Ställer mig upp och ser ut som en snöman med snö från topp till tå, tar kort på min skapelse och sen råkar jag titta upp och ser två tjejer stå och glo på mig genom fönstret....ena med armarna i kors och den andra med händerna i sidorna...damn vad de tittade..det såg ut som om de sett en grävlig dyka upp från ett hål i backen och ställt sig och dansat macarena på en skaldjursbuffé....käkat blängsylta eller??

Jag log till dem, vinkade och gick vidare...mot nya äventyr...



Är det inte skönt att man kan göra sånt man blir glad av och skita i vad folk tycker?!

....och nu är det snöstorm...myyys...♥

Puss

Kommentarer
Postat av: Lintan

"f*ck u, im from norrland" :P

2008-11-24 @ 00:23:14
URL: http://agentpolarbear.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vill oxå ha snööö!!

2008-11-24 @ 09:33:53
Postat av: frida

hahaah du är väl för gooooooooo;D

2008-11-26 @ 17:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0