Mycket galenskap nu..

Har blitt mycket galet snack i min blogg de senaste inläggen..men admitt it..det är helsikes fascinerande!..

Det måste ju vara så att alla har en liten gnutta inneboende galenskap, som antingen utvecklas eller som ligger i träda livet ut...och att det gäller bara att hitta just den rätta personen som triggar den här gnuttan av crazyness...

om man tänker kärlek..när folk träffar någon som de verkligen blir kär i så kallar man det ju att man är galen av kärlek...då har just den här personen triggat fram en inneboende galenskap i den andre...när de tillslut gifter sig...så säger de "du gör mig galen"...dock inte av samma anledning som när de träffade varandra första gången...but still....

..detta borde då innebära att det finns en match för oss alla...som är skapade för varandra...skapade att just trigga den lilla gnutta av galenskap som finns i just den här personen...
För vissa människor rinner ju förbi som vatten, det gör mig inte ett smack vad de säger eller gör...men så finns det dem man blir rentutsagt galna på...och man kan inte släppa tankarna på dem, eller ignorera vad den här personen gör...(en del positivt och en del negativt såklart...man kan riktigt hata någon, men detta måste ju också bero på att de på något sätt är conectad med mig...de kanske skulle kunna va den perfekta partern/vännen eller what ever om man såg bortom allt)

Jag känner att jag tappade tråden..men back to galenskapen...this is how it is...alla har någon sorts galenslap i sig...en del bara lite och andra mer...sen beror det ju på hur man utvecklar den (en del hamnar ju i crazy-träsket riktigt och en del stannar som roligt-crazy).....och tillsist så beror det ju på som sagt vem eller vad som triggar den...

Makes sense?...kanske inte för er...men i mitt stilla sinne så låter det ganska vettigt...

Puss


Kommentarer
Postat av: Sandy

Ja, min kropp har sagt till... SUCK ;)

2008-11-10 @ 01:02:47
URL: http://saandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0