Piece of kaka

Jag har kommit på hur konstigt det är att jag gör smycken...för det är typ vääärldens pill göra och jag har tålamod zeero med sånt.....ni vet när man ska trä in tråd i en nål...sånt blir jag galen på...det är nästan hellre att jag kastar saken som behöver sys än genomlider den aggressions processen jag genomgår när man ska få igenom that bloody hell tråden...

....och här sitter jag och pysslar....om detta är möjligt...så ska fan i mig inget vara omöjligt!!

Sen har jag kommit på att det bästa en tjej kan ha är stilettos...då behöver man banne mig inga överfallsalarm...då sticker man bara ett hål här och där med sina skor och går vidare...piece of kaka!

Puss


Äkta vänskap varar livet ut.
~ Okänd ~

Kommentarer
Postat av: JIMS GAYBLOGG

Hej, ska du hitta på något roligt i veckan?

Kram Jim.

2008-11-16 @ 01:20:46
URL: http://pinkpoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0