Aliens på grancanaria?..ehhm...

Praktiserar ju på Apollos huvudkontor och sitter på callcenter!

Idag slutade jag vid 19...fick stå och vänta på bussen ett tag och jäääklar vad kallt det var, trodde jag skulle frysa av mig arslet rent utsagt....Nästa gång ska jag banne mig värma en värmekudde innan jag drar ut och sätta fast innanför byxorna...det kommer se missbildat ut ja..men vem bryr sig bara man får vara varm om baken!

Så kommer bussen "hurra" tänker jag, men så står det 670 på den..jag funderade en kort sekund om jag skulle ta den..men vem vet vart fan man hamnar då??......en stund senare kom jag på att jag skulle ha hamnat i vaxholm...för det stod brevid nummret...men det tänkte jag inte på just då...:P

Hoppar av 676:an i Norrtälje och en kille hoppar av före mig och banne mig vad han rusade iväg...jag kom fram till han måste ha vart väldans gasig i magen eftersom han fick sån fart framåt lixom...tänk om han hade haft en tändare och lightat lite...då hade han nog flögit fram....

Det är seegt minsann att ta sig uppför den där backen till campus när man är trött...är så slut i huvudet så jag skulle nog inte ens ha märkt om aliens kommit och sugit upp hjärnan på mig...min kropp skulle ha fortsatt som vanligt och kanske börjat misstänka att något var fel tidigaste imorgon förmiddag...eller till helgen!

Och jag varnar er...om någon så mycket som frågar något om resevillkor, flyg eller gran canaria efter min arbetstid, så är ett leende det sista personen i fråga kommer att få...mkt möjligt en rak höger eller kanske en penna i ögat!

Puss


Kommentarer
Postat av: Erika

bäst å vara tyst då.. :P

2008-10-28 @ 13:42:56
Postat av: Agnesss

.. tss ni har då inte kallt.. det snöar för fullt här! D:

2008-10-29 @ 16:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0