Dr. Dog.......Dr. Hot Dog

Hade min vän Linn på besök i några dagar, har fått massa inspiration till blogg inlägg...vet inte vart jag ska börja..:P

Mycket intressant var det när jag fick agera kirurg....

"Skalpell tack"....eller....det löd väl snarare "Korvtång tack"....inte lika fancy kanske...men man ska inte klaga...
Mitt offer var en dammsugarslang....den som vi alla på vår våning delar.....

Det var stopp i den och jag ville absolut dammsuga....sen måste jag ju säga att det kändes som en utmaning att rensa den och vem kan motstå det?...har alltid velat säga "korvtång tack"....(okej, kanske inte, men kunde ha varit så)

Vi kan väl säga såhär...snälla...lyft bort katten innan ni dammsuger...mer hår i dammsugaren än på katten....sen är det också mycket lättare om man plockar upp de största föremålen innan man dammsuger (som gigantiska minneslappar , kedjor av olika slag och sånt..)..istället för att suga upp skiten och låta grannen brevid ta hand om innehållet....

Ganska intressant förvisso....

Ska inte berätta vad jag hittade mer...dels för att mina grannar kanske tar illa upp...och dels för att jag inte alls kunde identifiera vad det faktiskt var...

En sak vet jag säkert....den korvtången kommer jag aldrig kunna använda igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0