Glatt inlägg..

Fick nyligen en kommentar om att jag låter lite sur i mina blogginlägg (svårt att undvika då min bloggprofil är bitterfitta, men men..:P)...så då tillägnar jag detta glaaada inlägg till dig Johan...:P

Solen skiner och fåglarna kvittrar....
ehm...jag är ledig och Linn är här och hälsar på.....tja..

Asså är lessen, men det här funkar inte...jag skriver ju oftast när jag antingen har funderat på ngt eller är bitter eller arg....eller drivs av förunderlig inspiration...just nu ingetdera...:P...

Ni får helt enkelt tåla att jag låter som jag gör...livet är aldrig helt rättvist..;)

(Sorry Johan...:D)

Peace out från er alldeles egna bittrofitto!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0