Ihopskrapat...

Har inget sammanhängande blogginlägg idag...har lite bitar ur olika situationer...:P



På väg till Falun igår Lördag så hittade jag en suspekt burk med något vitt kladd i...var lite nyfiken på vad det var för något så jag vänder på burken och läser och läser...tills jag kommer på att jag faktiskt inte kan ett ord tyska och lägger bort den sabla burken igen....




Är ju en sån där person som är galen i att ta naturbilder..skulle kunna gå ut i skogen nu när det är höst och ta kort på varenda jäkla träd, för de är ju alla så olika och vackra med sina färger, men kom också fram till att det blir en himla massa träd på min kamera då....lite väl många kanske...



Robban har spått min framtid och kommit fram till att jag ska dö när jag är 35, mördad av en viss svenska prins tillochmed tror jag han sa...det var något om att jag skulle få hela svenska folket att rysa när jag visades på tv när vi satt på nobelmiddagen och jag skrapade tänderna mot gaffeln....(förstår verkligen inte vad som är så farligt med det).....har dock vissa betänkligheter angående den här spådomen......

För jag kommer ju attenda nobelmiddagen låååångt innan 35......:P




Dagens avslutscitat:
-"Du har en massa attityd, men innerst inne så är du snäll..."
-"Håll käften!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0