Nattligt quest..

Somnade så sött vid klockan halv 11 igår...*yäy*

Vaknade helt plötsligt av en massa stök och musik och dunsar...så jag tänkte såklart att det var tid för folk att börja gå upp....min första tanke var "fan måste jag redan gå upp"....3 sekunder senare tänker jag att jag ska titta på klockan och se om jag hinner sova några minuter till....och jojo...skulle hinna sova runt 150 minuter till...

Så vad fan var det som lät?

Det lät som om någon som sjöng och spelade piano samt dansade kluns-balett till klagosången...gudars vad irriterad jag blev, tog t.o.m bomull i öronen, men har jag väl börjat irritera mig på något så kan jag inte ignorera det.....

Så följakteligen hoppar jag ur sängen (eller nja...snarare haasade mig ner sakta som en snigel på snabel-safari) och drar på mig ngt sorts klädesplagg...(typ mysbyxor 2000 och fleece tröja 1800)  och drar ut i korridorerna...jag går upp på övervåningen för jag trodde det kom ovanifrån...men nej...det kom från undervåningen...på väg ner hör jag de skyldiga...
..två stycken såna där urgulliga reseledare såklart..:P

Stegar dit och plingar på...jätte roligt var det när Johan öppnar dörren beredd på det värsta och Alexandra (ägaren till lägenheten) står och gömmer sig bakom kylskåpet och försiktigt kikar ut..haha*..fan va lättad hon såg ut när det bara var jag....;)

T
ur för dem att de såg så vingliga, skuldmedvetna och söta ut, då kan man ju inte vara sur heller...
Såå party on..;) 
(fast lite tystare när inte jag är med själv...;9)

Puss på er

Kommentarer
Postat av: //Gren

Hehe, du är inte så skräckinjagande:P

Skicka mig nästa gång:P

2008-11-01 @ 03:15:04
Postat av: Jens

Vilka jävla as! Väcka Tova på det där sättet! usch usch! De ska få på huve :D

2008-11-06 @ 16:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0