Sjöslag...

Det är alltid lika spännande när jag ska ta tag i disken hemma...

Jag känner mig som kapten Ahab på de 7 haven med mitt förkläde som rock och diskborsen i högsta hugg som ett sabeltandat svärd...Jag angriper fienden efter bästa förmåga som alltid bjuder till den värsta kampen...(kampen mot fläckar och gamla matrester är inget att fnysa åt minsann!)

Och sjöslag blir det ju...det är alltid mer vatten på mig och på golvet än det finns i diskhon..det är nästan så jag börjar misstänka att vattnet är i maskopi med disken....

Dessutom så brukar jag ha vattnet rinnande ibland...och varje gång..det slår aldrig fel...så råkar jag stoppa in armen under kranen...har snart inga torra kläder kvar snart.....
Jag vet inte vad jag ska ta mig till.....
....läget ser hopplöst ut.....


Slut på Kaptenens logg 24 oktober...2008 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0