Spiderwoman!

Imorse precis när jag slaggat ner mig själv på bussen så ser mitt blotta öga en spindel på sätet framför mig...great...

Har absolut inga problem med äckliga kryp..bara de håller avstånd....

Den lilla rackaren fiskade ner sig så gulligt mot mitt knä så jag försökte vifta bort den, vilket misslyckades och den hamnade på min väska istället.....

The thing is..den var väldigt lik spindeln som bet Peter Parker i Spindelmannen....såååå...
Antingen så kröp den ner i min väska och placerade sig i min matlåda..(giftet sprider sig säkert lika bra om man råkar äta upp den lille fan) eller så bet den mig..för det började klia oroväckande på min hand efter "viftandet"....(önsketänkande, hypokondri, spindelkvinna eller ngt helt normalt...take a pick)

Men det märks väl om jag muterar mig själv till en spindelkvinna...dels får man ju en ful dräkt på köpet...(ooohh.....hallooween fixat!......).....eller så skippar jag vägen och kastar mig fram mellan husväggarna istället....som sagt...det märks hur jag än gör...

Men nu ska jag sova istället...om ni varken ser till eller hör av mig på jättelänge så beror det säkert på att jag i sömnen kletat fast mig själv med massa spindelväv i taket....in that case
...hjälp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0